ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

جای خالی باقری در پرسپولیس احساس شد

  • کد خبر: ۱۸۸۳۸۶
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
جای خالی باقری در پرسپولیس احساس شد
پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری جای خالی باقری را در تیمش احساس کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس در این فصل کریم باقری را روی نیمکت خود نداشته و بابت این مسئله تا الان چند بار ضربه خورده است. اول اینکه بازیکنان اسمی این تیم در هفته دوم لیگ به خودشان اجازه دادند که علیه درویش مصاحبه کنند. در ادامه علیرضا بیرانوند با حضور در برنامه تلویزیونی کلی نیش و کنایه به رضا درویش و مدیریتش در باشگاه پرسپولیس زد. امروز هم که یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت قهر کند. شاید اگر باقری در پرسپولیس می‌ماند هیچ یک از این اتفاقات حداقل به این شکل رخ نمی‌داد.

باقری به خاطر صداقت و مدیریت قوی‌اش در بین بازیکنان و مربیان پرسپولیس جایگاه خوبی داشت و در موارد این‌چنینی همیشه با بازیکنان و مربیان تیمش صحبت می‌کرد، اما جای خالی او در اتفاقات رخ داده به خوبی به چشم آمد.

نکته جالب توجه اما رفتار پیروانی در این میان بود. تحریم تمرینات پرسپولیس توسط یحیی گل‌محمدی اقدامی نبود که حتی بدبین‌ترین هواداران این تیم هم آن را پیش‌بینی کنند، اما این اتفاق رخ داد و قطعا تبعات بدی را برای صدرنشین فعلی لیگ برتر به همراه خواهد داشت. در این ماجرا یک موضوع توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده و آن این است که افشین پیروانی در اتفاقات رخ داده چه نقشی داشته است. واقعیت امر این است که این حواشی باید توسط پیروانی به عنوان مدیر تیم خیلی زودتر از این‌ها جمع می‌شد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه کار به جایی رسید که یحیی در تمرینات تیمش حاضر نشد.

به نظر می‌آید پیروانی برای اینکه نزد هیچ‌یک از طرفین جایگاهش را از دست ندهد تصمیم گرفت خودش را از ماجرا کنار بکشد و مدعی شود که اصلا از قهر یحیی هم بی‌خبر است.

شاید افشین ماندن در پرسپولیس را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهد و سکوت او درخصوص اتفاقات رخ داده هم در همین راستاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->